Tell me, what the fuck is wrong with me?

Klockan är är 23:36, jag borde egentligen sova nu som ska upp tidigt imorgon och orka med skola och allt. Men problemet är nämligen att jag kan inte sova. Tror att jag fått mig en släng av magsjuka eller liknande, för jag mår inte hundra om man säger så. Jag brukade bli deppig på nätterna förut, men det har helt totalt släppt.. Istället ligger jag nu och funderar på framtiden som börjar se rätt ljus ut. Livet kanske ordnar sig trots allt. Man kanske möter prince charming, blir kysst på kinden och följer med honom ut i världen, ut i framtiden.. eller så kanske man inte gör det. Hur som helst så känns det okej. Just nu älskar jag att vara för mig själv. Det finns alldeles för många freaks därute.
66296-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0