värdelöst rappande

66296-3

satt och lyssnade på afasis nya platta och sedan lyssnade jag på låtar jag har på datorn av alla dessa kassa piteårappare och annan svensk värdelös rapp. det mest och typ det enda som nämns i låtarna är, ja.. saker som "jag knullar din mamma", "jag satte din tjej förra veckan", "ser jag dig på stan kommer jag skjuta dig", ofta ni har en pistol ens. och sen alla dessa kassa kärleks låtar om hur dåligt du mår efter att bruden lämnat dig, eller vilken skit bruden varit. och ni lyckas harkla ur dig "hora" och "fitta" i varje jävla låt. patetiskt! jag lovar, brudarna era lämna er för att ni rappar, haha. ni skämmer ju seriöst ut er. tror att ni är i samma klass som afasi och snook, eller liknande, varför inte nämna i en låt att ni är nya eminem?

men om ni lägger ner 6 minuter på en låt, det är klart den inte blir så komplett! wannabe's

den mest kassa låt jag hört måste vara walle och rolle - min underbara ängel. grymt värdelös! nybörjare hörs det på långa vägar att ni är.  skrattretande. ta inte illa upp! men ni borde verkligen lägga av.

visst är det oseriösa diss låtar så är det bara kul, men när det blir seriöst och ni tror att ni är bra.. då spyr jag på er!

Kommentarer
Postat av: okej?!

Sen kan man ju börja med att säga såhär.. tror inte nån i piteå vill eller ens försöker blir lika "bra" som snook, låter ju förfan mer som pop än hiphop i mina öron.. sen kan du väll ta och tänka lite på att är alla bra från första början? man utvecklas väll mer och mer? tror knappast afasi ens vill att vi ska höra hans allra första låtar, för då skulle han fått sig ett skratt rakt upp i ansiktet. menmen finns ett ord som kallas våldsironi...

2007-01-18 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0