Du kan inte ändra på det, hur jävla mycket du än vill

Jag är så jävla less på att jag ska behöva straffas så fort jag är ärlig.

Jag vet inte längre vad jag själv känner. Jag vet inte längre hur jag ska göra eller vad jag själv tycker. Måste man bestämma sig för att alla andra gör det? Varför måste alla människor vara så jävla konstiga? Okej, inte alla. Det finns undantag, folk som har hjärtan av guld och inte bara tänker på sig själv och sitt eget bästa. Att folk kan verka så bra på håll, men när man man kommer de för nära så ångrar man att man ens snackat med dom. Varför bryr jag mig då? Dom är inte värda det.

Hur kan man tro att man är så mycket mer än någon annan människa? Översittare. Ingenting man gör betyder någonting längre. Hur mycket man än ger av sig själv till någon annan, så betyder det ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0