heartsick

WAIT...


less piteå. några få dagar kvar till jag fyller 18, rättare sagt 44 dagar.
och då vill jag bort härifrån sen återstår det ju att se om det lär bli så. men en sak är då säker och det är att någongång ska jag härifrån, här ska jag inte stanna.

det är så svårt att försöka visa sig från sin bästa sida när man inte riktigt vet på vilken sida den bästa sidan sitter. det skulle vara intressant att få veta något sånt någon gång. något som underlättar.


vet ni folk att jag kan inte ens vara ledsen, jag fixar inte att vara ledsen. jag har en teknik som ungefär går ut på att jag helst inte får bli ledsen utan jag måste skratta tills det inte gör ont längre,måste prata och festa och dansa och skratta och helst prata om helt orelevanta saker. inte om sig själv, inget viktigt om sig själv. för det hjälper faktiskt oftast, det är som att springa bort från allt fort som fan, ingen kommer åt mig. det är bara det att man fixar inte människor så bra på det. om jag ska säga något som är jättesant så; helst av allt vill jag bara sova med kinden mot någon som luktar hemtamt och tryggt. vill helst inte prata, bara vara tyst och sova. det kan få vara på skoj bara det är på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0