God Jul

Äntligen är det julafton, alla paketen ligger under grannen och jag har verkligen julkänsla nu. Längtar efter julmaten och paketen. Sitter och ser Beethoven 3 nu, den går på trean, såg just Ronja Rövardotter som visades på fyran, var längesen jag såg det så det var kul att kolla på igen.

Idag fick Adam tillbaka körkortet, sååå skönt! Nu tar man sig någonstans, har vart strandsatta hos mig eller hos Adam i snart fem månader för att jag inte haft orken att skaffa körkort och för att Adam inte kan hålla hastigheten ;) Ikväll ska jag och Adam iväg till en speciell plats och öppna varandras julklappar och även dom från varandras föräldrar. Sen imorgon ska jag och Adam till mamma, ska fira jul hos mamma den 26e så får två julaftonar, toppen!


Snart nytt år och mitt nyårslöften är att innan nästa år är slut ska jag ha skaffa mig körkortet.
God jul alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0