5 månader

Tiden går fort, men ändå känns det som om vi varit tillsammans längre. 5 månader älskling :)

Lördag idag då, ska strax börja bege mig mot Sara, ska få skjuts av Adam på hans mt, suck.. längtar tills han får tillbaka körkortet, dock inte så länge kvar tills dess nu, drygt en månad. Och jag känner verkligen nu att det är dags att börja ta tag i det här med körkortet, har latat mig allt för länge, så nu börjar det bli dags.

Såg djungelboken härom dan med Adam, den är kung, speciellt gryningspatrullen och gamarna. Har tänkt föreslå tjejerna ikväll att jag tycker vi borde ha disney maraton någon gång. Var längesen man såg alla dom där filmerna. Även Pippi, Emil och Ronja Rövardotter borde också ses snart, jag saknar filmerna och serierna från när man var liten, dom var ju så himla bra. Kolla dagens barnprogram, det är så himla dåligt.

Nåja, blir att se sen när jag och Adam kommer hem, Step brothers, ska visst vara bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0