Hej hej och hemskt mycket hej

Hej, Tisdag idag då och fortfarande inget jobb. Snart julafton och jag är luspank.
Trist dag än så länge, blev att sova alldeles förlänge. Jag är så himla duktig på att stänga av väckarklockan på morgon och sen bara "ligga och vila" ett tag, sen vakna upp nån timme senare. Suck..

Blir att åka förbi Alex ikväll, Adam skulle nog förbi Jonas tror jag. Sen blir det till honom och se Jeepers creepers 2, såg ettan igår, och den är väll sådär, tvåan är bättre iaf. Har sett båda dessa filmer tidigare, var dock ett tag sen men kommer ihåg att jag tyckte tvåan var bättre än ettan.

Måste nämna den sjukt bra filmen jag såg när jag var hos mamma PS. I love you, jag grät och jag grät och jag grät. Den var så himla bra och så himla sorglig också. 10/10, lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0