Hej igen.

Var ett tag sen jag skrev faktiskt, och vet inte riktigt vad jag ska skylla på för jag har då inte direkt haft mycket att göra. Har glömt bort och varit fantasilös dom gånger jag tänkt på det. Men nu fick jag inget att göra då Adam sitter på sin dator och pratar med Hugo om sin finurliga ide så då tänkte jag att jag skulle skriva lite här.

Vad har hänt idag då? Jo, jag och Adam har hjälpt min mamma att flytta, som tack för hjälpen bjöd mamma oss på pizza. För mig och Adam blev det en Hawaii var med bea, mums!

Har snart handlat klart alla julklappar, blev att börja handla tidigt i år motför förra åren, jag som alltid brukar vara ut i sista minuten. Men men.. snart jul, och dagen innan det, Adam får igen sitt körkort, perfekt julklapp ;) Blir att åka på ikea då och en sväng över till finland på Alko antar jag.

Jag och Adam titta just på en film, Switchblade Romance hette den, vet dock inte hur rättstavat det är nu men det får duga. Blir att kolla en till nu, sen sova. Blir att fara och vara med Sara och Sara imorgon. Godnatt!


Förresten, har sökt jobb nu igen. Håll tummarna för mig att det blir mitt!

Kommentarer
Postat av: sofia

och dagen innan jul så är min 18 års dag!

2008-12-03 @ 23:19:43
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0