Fredag

Fredag idag då. Planerna var att vara med Elin ikväll men så blev det inte, den stackars lilla senila flickan kom på att det var ju 8 månaders firande med sin pojkvän som gällde idag. Så blir bara sitta hos Adam ikväll om det nu inte blir Öjebyn, vi får väll se vad som händer. Just nu är jag då himla hungrig, får se vad jag och Adam hittar på att tillaga. Någon gott blir det iallafall. Blir väll någon film sen om det nu inte blir Öjebyn vill säga. Imorgon, Lördag, blir det att vara med Elin iallafall, får se vad vi hittar på, lär väll bli att kolla på någon film eller nått.

Kan det inte bara komma upp någon dunder jobb åt mig på platsbanken, nått som jag verkligen skulle trivas med och ett jobb som jag skulle klara av förståss. Nåja.. nu dör jag snart av hunger. Matlagning som gäller nu.

Kommentarer
Postat av: naath

Tack :)

2008-10-24 @ 20:07:43
URL: http://naath.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: tack! :)

2008-10-24 @ 22:48:43
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0