I love you

Varför är saker inte som innan? Varför förändras allt hela tiden?
Jag är så rädd för att förlora dig, för du är precis allting för mig.
Jag lägger ner min tid på att bråka för att du betyder så mycket för mig och jag är så rädd att jag kommer att förlora dig, jag är så rädd att du ska tas ifrån mig. Jag vet att jag klandrat dig, men varje gång har jag tänkt på hur mycket jag älskar dig, hur glad jag är för att du och jag har någonting och att ingen är som du. Saker är inte som förr, men jag vill att du förlåter mig för varje gång jag dragit upp onödiga saker. Jag vill inte ha det såhär. Jag vet att jag säger si och så men det är för att jag älskar dig, så som jag aldrig älskat någon annan.

Kommer du ihåg allt vi sagt till varandra? Jag tänker på dig dag som natt, jag har alltid dig i mina tankar. Varje gång jag tänker på dig blir jag helt varm, och jag vet att du älskar mig men mycket har förändrats och det börjar gå neråt för oss. Jag saknar det vi hade förut.. för såhär kan vi inte ha hdet. Du har fått mig att brinna för så mycket jag inte brunnit för tidigare, du fick mig att inse vad kärlek egentligen är och hur mycket det kan förändra en person. Just nu känner jag mig bara så otroligt ledsen och förtvivlad. Du är finast och jag älskar dig, du väcker så otroligt starka känslor i mig.


Du är en person som är värd så mycket mer än kärlek, Adam

Kommentarer
Postat av: Adam

Du är bäst! <3

2008-10-01 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0