?

Yes! Fått lägenhet nu, flyttar in 15 januari. Yes yes yes! Skriver kontrakt från 1/2 men tjejen som bor där nu ville bli av med den så fort som möjligt så. Toppen! Jag är så himla glad just nu. Jag hoppas ni mina vänner kommer på besök, ofta!

Sitter hemma hos mamma nu, har just sett klart Armageddon med Adam och min bror. Fick fälla några tårar i slutet, som ni säkert alla vet så är slutet rätt sorgligt.

Blir att åka vidare till Adam imorgon, och ja vi ska väll svänga förbi vissa affärer för lite inköp.
Nu gnäller Adam, eller okej nu överdriver jag, han väntar på sin tur att få låna datorn. Ska låta han få göra det nu, han sitter och gäspar och är nog lite trött så nu ska jag vara snäll. Nu ska vi se hur fort han ställer sig upp när jag säger att han får ha datorn nu.


DIREKT!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0